ICT Services

Projectmanagement

Wanneer u de opdracht bij ons heeft geplaatst zal één van onze projectmedewerkers contact met u opnemen om het project volledig door te nemen. Zo zal er contact met u worden onderhouden inzake de koppelingen met uw betaalterminal, maar ook inzake opleverdata, callflows etc.

 

Installatie

Wanneer alle onderdelen/diensten klaar staan om op te leveren zullen wij met u contact opnemen voor het maken van een afspraak. Wij zorgen ervoor dat alles van te voren goed geïnventariseerd is, zodat er geen onnodige verrassingen zijn en er on-time opgeleverd kan worden en met minimale hinder. Dat is wat u van Fenix Services mag verwachten. Services met de hoofdletter S.

 

Bekabeling

Wanneer wij opleveren, is er reeds voldoende bekabeling aanwezig, immers hiervoor is er in het voortraject al een site-survey geweest en hebben wij advies gegeven over de bekabeling. Goede bekabeling is essentieel voor goed werkende diensten en daarom één van de belangrijkste aandachtspunten.

 

Servicedesk

Onze servicedesk is tijdens winkeltijden geopend, dus ook tijdens koopavonden en weekenden. Afhankelijk van uw afgenomen SLA contract krijgt u een service window toegewezen.

 

Beheer

Fenix Services levert niet alleen alle producten en diensten, maar beheert ze ook voor u. De kosten voor het beheer hebben wij ook opgenomen in onze offerte. Verder komen daar geen onverwachte aanvullende kosten voor bij. U betaalt een klein maandelijks tarief voor al het beheer. Wel zo makkelijk en geen onverwachte verrassingen!

 

Bij Fenix Services houdt de service niet op na de installatie. Wij zullen regelmatig contact met u zoeken; om te vragen hoe het met u gaat, om te sparren, om nieuwe diensten onder de aandacht te brengen of om gewoon koffie te drinken 🙂

 

Contact