Fenix Services zou Fenix Services niet zijn als we niet regelmatig met nieuwe diensten zouden komen, daar staat immers onze naam van “verjonging” en “vernieuwing” voor.
Mobiele Telefonie
Voor onze selecte groep klanten breiden wij onze dienstverlening uit met een aantal nieuwe diensten. Zo zullen wij ons portfolio uitbreiden met mobiele telefonie. Niet gewoon een mobiele provider, waarbij de klant weer moet bellen naar een ander loket en dan verdwaald in keuzemenu’s van 7 -lagen , 3 x doorverbonden te worden en 6 verificaties te moeten uitvoeren met de desbetreffende agent aan de lijn. Nee, gewoon een goeie provider op het vertrouwde KPN-netwerk. En het abonnement wordt gewoon gefactureerd tussen de andere, bij de klant bekende diensten. In onze beheerportal kunnen wij, of de klant zelf, de mobiele telefonie optimaal beheren. Een puk-code opvragen, netwerkmodules aan/uitzetten zoals bellen naar servicenummers, buitenlandse nummers, of zelfs nummers blokkeren. Ook kan de simkaart geblokkeerd worden bij diefstal, hoe fijn is dat! Data kan gedeeld worden met collega’s en mobiele nummers kunnen kosteloos afgeschaald worden. Ook is er perfect inzicht in het verbruik van de mobiele abonnementen. Een mobiele telefonie oplossing zoals anno 2021 eruit zou moeten zien!
Vaste Telefonie met integratie naar Sales/CRM met onze nieuwe geïntegreerde telefonie/CRM oplossing
Behoeften van klanten veranderen, tijd om mee te veranderen. Waar er nog steeds heel veel partijen alleen vanuit Telecom denken of alleen vanuit ICT, vraagt de markt om oplossingen vanuit een geheel ander perspectief, en niet vanuit eigen hokjes waar nog steeds heel veel leveranciers in denken. De markt vraagt om gecombineerde oplossingen die voor de muziek uitlopen. Oplossingen die de klant verder brengen zodat zij nog meer Service kunnen geven aan hun klanten. “Making your Company more successful”.
Service waarbij de klant het verschil kan maken in zijn/haar branche. Hoe fijn zou het dan niet zijn als een klant een klantenkaart pakt uit het CRM systeem met daarin meteen het opgeslagen telefoongesprek van de afgelopen keer. Zo kan de klant meteen zien van welke kleur onderbroek de klant houdt en luistert hij meteen even het laatste telefoongesprek af voordat hij zijn klant belt. Zo voelt de klant zich meer begrepen, wordt er meer verkocht en omgezet en is mijn klant blij. En als mijn klanten blij zijn, dan zijn wij dat ook. Bij Fenix Services is deze geïntegreerde Telecom-ICT oplossing heel vanzelfsprekend en hoeven er geen dure integratiekosten betaald te worden voor ontwikkeling of zijn er meer maandelijkse kosten verschuldigd. Wij luisteren naar de markt en passen daar de beste oplossingen op aan.
Wil je meer zien over deze oplossing ? Of een gratis demo? Vraag naar de mogelijkheden.
Over de auteur